Jak řídit digitální projekty

Umeni rizeni digitalnich projektu Hromek kniha Grada
Obálka knihy, Zdroj: grada.cz

Firmy hledají způsoby, jak modernizovat své procesy, zefektivnit služby nebo udržet krok s online světem. Ať už jde o nové webové aplikace, interní systémy, e-shopy či komplexní portály, každý projekt začíná s velkou ambicí.

Statistiky však ukazují, že pouze 34 % projektů je úspěšně dokončeno. Proč ty ostatní selhávají? Zjistěte, jak na analýzu, plánování, samotnou realizaci i zvládání krizí, a uspějte v digitálním světě, kde rozhoduje každý krok. Potřebné informace najdete v knize Umění řízení digitálních projektů, kterou vydalo Nakladatelství Grada.

Autorem této knihy je Michal Hromek, jeden z předních českých odborníků na digitální management a profesionální řízení digitálních transformací, projektového vývoje a také řízení produktového vývoje v e-commerce.

Kniha je rozdělena na 10 kapitol. V nich vám autor vysvětlí, co je digitální management a digitální transformace, definuje význam slova projekt a vysvětlí rozdíly mezi projektem a produktem. Věnuje se také životnímu cyklu projektu a smlouvě o dílo a dává praktické tipy, které vám pomohou s plánováním i realizací projektu i v post-projektové fázi.

Autor v textu propojuje srozumitelně vysvětlenou teorii a rady, které můžete využít v praxi. Svá tvrzení doplňuje početnými příklady, z nichž se můžete nejen inspirovat, ale i poučit. Na konci každé kapitoly se nachází krátké shrnutí, v němž najdete ty nejdůležitější informace o daném tématu.

Knihu ocení zejména manažeři, kteří chtějí rozšířit své znalosti. Využijí ji ale také lidé, kteří chtějí pracovat na svém vlastním digitálním projektu. Ti v knize najdou souhrn klíčových poznatků, s jejichž pomocí mohou nejen spustit svůj projekt, ale také jej dovést do úspěšného konce.

Umeni rizeni digitalnich projektu Hromek kniha Grada
Obálka knihy, Zdroj: grada.cz

Více z LaCultury...

"Nikdy nejsi moc starý na to, abys mohl začít znovu snít nebo se vydat za dalším cílem." C.S. Lewis