V dnešní době není problém začít podnikat. Není problém vyrobit či poskytovat služby. Často zásadní problém je získat pro své výrobky a služby odbyt tedy zákazníky. Můžete mít sebelepší výrobek nebo službu, ale pokud nenajdete pro ně odbyt. Je otázka času, kdy s podnikáním skončíte. Prodej je často dřina. Záleží na povaze podnikání, ale začíná platit, kdo není on-line jakoby nebyl.
Business, ale i komunikace se zákazníkem se přesouvá do on-line prostoru. Můžete mít skvělou rodinou destinérku na samotě a své výrobky prodávat na Internetu. Můžete mít obchod s dětským oblečením v malém městě a přesto díky eshopu prodávat zboží po celé republice. Obchodní příležitosti zde bezpochyby jsou. Jak zaujmout zákazníky v onlinu? Dobrý úvod do problematiky představuje kniha Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím, kterou vydalo nakladatelství Grada.
Autorkou Jitka Burešová pracuje na akademické půdě Ekonomické fakulty Technické univerzity Liberec. Akademický původ autorky se lehce podepisuje na stylizaci, struktuře textu knihy. Není to v tomto případě ke škodě, neboť čtenář se postupně seznamuje s moderním online marketingem. V úvodních kapitolách se čtenář seznámí se základními marketingovými strategiemi, marketingovými mixy. Dozví co je to marketingová komunikace, online analytika, jak zaujmout cílovou skupinu zákazníků. Jak pracovat a komunikovat se sociálními sítěmi Facebooku a Instragramu, YouTube a také stále oblíbenější sítí TikTok. Sociální sítě, web nemusí mít firma jen pro čistý byznys. Tyto nástroje primárně slouží pro komunikaci se zákazníky. Pro firmy z offline světa může být web místem pro vzdělávání a informování uživatelů.
Nepracuje s technickými záležitostmi týkající se optimálního nastavení SEO, CX designu. Věnuje se čistě nastavení tvorby online komunikace na síti. Autorka cílí na manažery, podnikatele menších a středních firem či neziskových organizací, pro které je nezbytné mít povědomí o marketingu.
Obálka knihy, Zdroj: grada.cz
Více z LaCultury...
13. června, 2023 Mami, mám hlad 2 Kolikrát denně slyšíte od dětí: mami, tati mám hlad. Dcerka s oblibou říká, že by si bříško dalo něco dobrého. Rodič vyjmenovává standardní pokrmy a dítko kýve nesouhlasně s hlavičkou a […]
13. června, 2022 Mami, mám hlad Dokud jsem nebyl otcem, netušil jsem, jaká je to věda, připravit malému děťátku příkrm. Mám rád rychlá řešení. Když jsem tehdy utrousil před manželkou, že koupíme přeci přesnídávky z […]
1. září, 2021 Fit recepty pro každého Budu, drahý čtenáři, k tobě otevřený – pěkně fotrovatím. Místo pevné vánočky jako skála mám spíš solidně zaděláno na kynuté těsto. Buchty z kynutého těsta mám velmi rád. Čas od času mě […]
28. května, 2018 Teen fenomén SKAM Z „utajeného" online teen dramatu mezinárodním kultovním fenoménem, tak označila seriál SKAM ve své práci Vilda Schanke Sundet z Lillehammer University College.
Původně norský seriál […]
10. dubna, 2025 Jak řídit digitální projekty
Firmy hledají způsoby, jak modernizovat své procesy, zefektivnit služby nebo udržet krok s online světem. Ať už jde o nové webové aplikace, interní systémy, e-shopy či komplexní […]
4. dubna, 2025 Praktický průvodce transformačním koučinkem a sebekoučinkem
Hledáte praktický návod, jak překonat své limity, dosáhnout svých cílů a skutečně změnit svůj život? Pak je kniha "Praktický průvodce transformačním koučinkem a sebekoučinkem" od Radky […]
29. března, 2025 Poslední dračí král hledá nevěstu. Dokáže zachránit svůj rod?
Dračí král z království Avalier vyšle královskou gardu, aby pro něj našla nevěstu. Osmnáctiletá Arwen se se o tuto událost nezajímá. Musí se postarat o matku a sestru a navíc ani nemá v […]
27. března, 2025 Boj o krásu
Nový román oblíbené britské autorky Gil Paulové „Boj o krásu“ z produkce nakladatelství Metafora přináší napínavý příběh o nesvárech mezi dvěma ženami, jež svůj život zasvětily kráse a […]
17. března, 2025 Vždycky zbývá naděje
„Tím, že něco popíráš, to nevyřešíš.“ – citace z knihy, str. 277 –
Co prožívají hluboce se milující manželé, když tragicky přijdou o dospívající dítě? Je vůbec možné se s takto […]