Jak pokračoval příběh Naho a Kakerua z oblíbené manga série Orange?

Orange 7

Kakeru žije v realitě, kde se jej podařilo zachránit… a jednoho dne dostane dopis. Od koho je a jak ovlivní jeho život?

Štěstí, smutek, radost i bolest – to jsou pocity, které ve vás tento příběh vyvolá. Myslíte si, že si svých blízkých vážíte? Po přečtení si jich budete vážit ještě víc.

I když se osudy Naho, Kakerua a jejich přátel uzavřely již v šestém svazku mangy Orange, Ičigo Takano, japonská spisovatelka a kreslířka, se rozhodla k příběhu oblíbených hrdinů vrátit ještě jednou a ukázat další střípky z jejich životů. Sedmý díl mangy Orange vyšel v českém překladu v Nakladatelství Crew, na jehož stránkách si můžete prohlédnout i listovací ukázku.

V knize najdete čtyři kapitoly vyprávěné z pohledů kamarádů, s nimiž Naho a Kakeru tvořili partu. Dozvíte se tak další detaily z jejich životů, díky čemuž získáte další střípek mozaiky, který vám pomůže lépe pochopit hrdiny i jejich rozhodnutí. Poté následují tři kapitoly věnující se Kakeruovi. Vykreslují, jak pokračoval jeho život poté, co ho jeho kamarádi zachránili, a jakým dalším výzvám musel čelit. Velmi náročné bylo zejména jeho setkání s otcem, který se zachovat opravdu hnusně. Nejdůležitějším prvkem je ale samotná Kakeruova proměna: z kluka, kterého trápily výčitky svědomí a který už nechtěl žít, se stal někdo, kdo pochopil, že život má smysl a že se i navzdory špatné současnosti může v budoucnu dočkat něčeho hezkého.

Po ukončení Kakeruova příběhu na vás čeká ještě jedna bonusová kapitola, ve které se spojují světy Orange a Snícího slunce, další z autorčiných mang. Tento příběh je milý, vtipný a optimistický, a tak je skvělou tečkou za celou sérií. Protože i když se zde řeší těžké věci, nechybí naděje ani příslib lepších zítřků. Silné poselství příběhu umocňuje i nádherná kresba, která vám umožní naplno procítit emoce všech postav.

Orange 7