Svět se mění – a platí to i pro svět marketingu. Doba tradičního marketingu pomalu, ale jistě končí, a stávající postupy přestávají fungovat. Jak tedy oslovit zákazníky v době digitální?
Odpověď je jednoduchá: pomocí sociálních sítí, které se stávají novou formou marketingu. Abyste na nich dosáhli úspěch, musíte se seznámit s jejich algoritmy a pochopit, že organický dosah ubývá a že se zákazníci chtějí aktivně zapojit. Naučte se budovat placené strategie a ovládněte trh!
Jak na to? To zjistíte, když si přečtete knihu Konec marketingu od Carlose Gila, kterou vydává Nakladatelství Grada. Carlos je mezinárodně uznávaný a oceňovaný autor online obsahu, který má s řízením strategií na sociálních sítích několikaleté zkušenosti. Pracoval například pro LinkedIn nebo BMC Software, a tak má spoustu praktických zkušeností, o které se ve své knize může podělit.
Kniha je rozdělená na 12 kapitol, v nichž je téma marketingu na sociálních sítích rozebráno z několika úhlů pohledu. Zaměřují se tak nejen na to, jak poznat své publikum, přimět uživatele k aktivním interakcím či jak pracovat se zmínkami o vaší značce a konkurenci, ale informují také o síle osobnosti a přesvědčování, tricích, které vám pomohou na sociálních sítích uspět a o tom, jak tohle všechno propojit tak, aby vaše prezentace na sítích dokonale fungovala.
Protože je kniha psaná srozumitelně, je vhodná i pro lidi, kteří s marketingem začínají nebo znají pouze základy. Zaujme také ty, co se v oboru pohybují už delší dobu, protože přináší spoustu nových a praktických poznatků i inspirativních rad. Pokud se věnujete nebo chcete věnovat správě sociálních sítích, bude pro vás kniha nepostradatelným pomocníkem. Autor totiž kromě vysvětlování teorie uvádí i spoustu příkladů z praxe, na kterých dokazuje, že to, co tvrdí, opravdu funguje.
Více z LaCultury...
30. prosince, 2023 Jak na strategický marketing Společně s globalizací přicházejí i nové globální trendy a výzvy, které vznikají například v důsledku pandemií nebo politicko-ekonomické situace. Důležitou roli v podnikání začaly hrát i […]
17. prosince, 2024 Kouzlení: Zázračný hrnek
Pokud hledáte dětskou knížku, která v sobě kombinuje kouzlo, dobrodružství a přátelství, "Kouzlení: Zázračný hrnek" od Daisy Meadowsové je ideální volbou. Tato kniha, druhá v sérii Pixie […]
16. prosince, 2024 Barevné kombinace pro grafiky a designery
Pokud jste grafický designér, datový analytik nebo jen milovník vizuální estetiky, kniha "Barevné kombinace pro grafiky a designéry" od Haruyoshi Naguma je přesně tím nástrojem, který by […]
30. října, 2024 Knihy, volnost a láska
Rebecca Raisin je autorkou romancí čerpajících z příběhů žen, které se odvážily plnit svůj sen, ať už jim život nastražil do cesty jakékoli překážky. Nakladatelství COSMOPOLIS vydává […]
26. října, 2024 Zmizelá místa
Klára Houšková přichází s neocenitelnou publikací s názvem „Zmizelá místa“ uvádějící obce, osady, města a další lokality v Čechách a na Moravě, jež v minulosti z různých důvodů […]
15. října, 2024 Finanční trhy od Oldřicha Rejnuše – Klíčový průvodce světem financí Kniha „Finanční trhy“ od Oldřicha Rejnuše, vydaná nakladatelstvím Grada, je bezpochyby jednou z nejkomplexnějších publikací zaměřených na problematiku finančních trhů v českém jazyce. […]
4. října, 2024 Hlavně všechno přežít Kniha „Hlavně všechno přežít“ (v originále „How to Survive Everything“), napsaná Ewanem Morrisonem, je fascinující a napínavý thriller, který vás vtáhne do světa plného nejistoty, přežití […]
3. října, 2024 Tobě: Zeptej se Zenu Kniha „Tobě: Zeptej se Zenu“ (v originále „An Dich“) od Kódó Sawakiho, jednoho z nejvýznamnějších mistrů zenu 20. století, je duchovním průvodcem, který nás vede k hlubšímu pochopení sebe […]
29. září, 2024 Kouzlení – Náramek přátelství Kniha „Kouzlení: Náramek přátelství“ (v originále „Emerald and the Friendship Bracelet (Pixie Magic 1)“) od populární autorky Daisy Meadowsové, s krásnými ilustracemi od Jo Lindleyové, je […]
25. srpna, 2024 Obrazový průvodce nejkrásnějšími parky ČR recenze knihy Histrocké zahrady: Nejkrásnější parky a zámecké zahrady v Čechách a na Moravě, autor knihy: Petr Dvořáček, nakladatelství: GRADA