Konec marketingu?

Carlos Gil Konec marketingu
Obálka knihy, Zdroj: grada-cz

Svět se mění – a platí to i pro svět marketingu. Doba tradičního marketingu pomalu, ale jistě končí, a stávající postupy přestávají fungovat. Jak tedy oslovit zákazníky v době digitální?

Odpověď je jednoduchá: pomocí sociálních sítí, které se stávají novou formou marketingu. Abyste na nich dosáhli úspěch, musíte se seznámit s jejich algoritmy a pochopit, že organický dosah ubývá a že se zákazníci chtějí aktivně zapojit. Naučte se budovat placené strategie a ovládněte trh!

Jak na to? To zjistíte, když si přečtete knihu Konec marketingu od Carlose Gila, kterou vydává Nakladatelství Grada. Carlos je mezinárodně uznávaný a oceňovaný autor online obsahu, který má s řízením strategií na sociálních sítích několikaleté zkušenosti. Pracoval například pro LinkedIn nebo BMC Software, a tak má spoustu praktických zkušeností, o které se ve své knize může podělit.

Kniha je rozdělená na 12 kapitol, v nichž je téma marketingu na sociálních sítích rozebráno z několika úhlů pohledu. Zaměřují se tak nejen na to, jak poznat své publikum, přimět uživatele k aktivním interakcím či jak pracovat se zmínkami o vaší značce a konkurenci, ale informují také o síle osobnosti a přesvědčování, tricích, které vám pomohou na sociálních sítích uspět a o tom, jak tohle všechno propojit tak, aby vaše prezentace na sítích dokonale fungovala.

Protože je kniha psaná srozumitelně, je vhodná i pro lidi, kteří s marketingem začínají nebo znají pouze základy. Zaujme také ty, co se v oboru pohybují už delší dobu, protože přináší spoustu nových a praktických poznatků i inspirativních rad. Pokud se věnujete nebo chcete věnovat správě sociálních sítích, bude pro vás kniha nepostradatelným pomocníkem. Autor totiž kromě vysvětlování teorie uvádí i spoustu příkladů z praxe, na kterých dokazuje, že to, co tvrdí, opravdu funguje.

Carlos Gil Konec marketingu
Obálka knihy, Zdroj: grada-cz

Více z LaCultury...

"Nikdy nejsi moc starý na to, abys mohl začít znovu snít nebo se vydat za dalším cílem." C.S. Lewis