Svět se mění – a platí to i pro svět marketingu. Doba tradičního marketingu pomalu, ale jistě končí, a stávající postupy přestávají fungovat. Jak tedy oslovit zákazníky v době digitální?
Odpověď je jednoduchá: pomocí sociálních sítí, které se stávají novou formou marketingu. Abyste na nich dosáhli úspěch, musíte se seznámit s jejich algoritmy a pochopit, že organický dosah ubývá a že se zákazníci chtějí aktivně zapojit. Naučte se budovat placené strategie a ovládněte trh!
Jak na to? To zjistíte, když si přečtete knihu Konec marketingu od Carlose Gila, kterou vydává Nakladatelství Grada. Carlos je mezinárodně uznávaný a oceňovaný autor online obsahu, který má s řízením strategií na sociálních sítích několikaleté zkušenosti. Pracoval například pro LinkedIn nebo BMC Software, a tak má spoustu praktických zkušeností, o které se ve své knize může podělit.
Kniha je rozdělená na 12 kapitol, v nichž je téma marketingu na sociálních sítích rozebráno z několika úhlů pohledu. Zaměřují se tak nejen na to, jak poznat své publikum, přimět uživatele k aktivním interakcím či jak pracovat se zmínkami o vaší značce a konkurenci, ale informují také o síle osobnosti a přesvědčování, tricích, které vám pomohou na sociálních sítích uspět a o tom, jak tohle všechno propojit tak, aby vaše prezentace na sítích dokonale fungovala.
Protože je kniha psaná srozumitelně, je vhodná i pro lidi, kteří s marketingem začínají nebo znají pouze základy. Zaujme také ty, co se v oboru pohybují už delší dobu, protože přináší spoustu nových a praktických poznatků i inspirativních rad. Pokud se věnujete nebo chcete věnovat správě sociálních sítích, bude pro vás kniha nepostradatelným pomocníkem. Autor totiž kromě vysvětlování teorie uvádí i spoustu příkladů z praxe, na kterých dokazuje, že to, co tvrdí, opravdu funguje.
Obálka knihy, Zdroj: grada-cz
Více z LaCultury...
30. prosince, 2023 Jak na strategický marketing Společně s globalizací přicházejí i nové globální trendy a výzvy, které vznikají například v důsledku pandemií nebo politicko-ekonomické situace. Důležitou roli v podnikání začaly hrát i […]
4. dubna, 2025 Praktický průvodce transformačním koučinkem a sebekoučinkem
Hledáte praktický návod, jak překonat své limity, dosáhnout svých cílů a skutečně změnit svůj život? Pak je kniha "Praktický průvodce transformačním koučinkem a sebekoučinkem" od Radky […]
29. března, 2025 Poslední dračí král hledá nevěstu. Dokáže zachránit svůj rod?
Dračí král z království Avalier vyšle královskou gardu, aby pro něj našla nevěstu. Osmnáctiletá Arwen se se o tuto událost nezajímá. Musí se postarat o matku a sestru a navíc ani nemá v […]
27. března, 2025 Boj o krásu
Nový román oblíbené britské autorky Gil Paulové „Boj o krásu“ z produkce nakladatelství Metafora přináší napínavý příběh o nesvárech mezi dvěma ženami, jež svůj život zasvětily kráse a […]
17. března, 2025 Vždycky zbývá naděje
„Tím, že něco popíráš, to nevyřešíš.“ – citace z knihy, str. 277 –
Co prožívají hluboce se milující manželé, když tragicky přijdou o dospívající dítě? Je vůbec možné se s takto […]
21. února, 2025 ADHD jako výhoda. Může tato porucha pomoct k úspěchu?
Máte vy nebo někdo ve vašem okolí diagnózu ADHD? Možná ji vnímáte jako překážku, která vám komplikuje život. Představte si ale, že by tato diagnóza mohla být vaší tajnou zbraní.
Lidé s […]
5. ledna, 2025 Jak naložit se slovy, která bolí?
Už se vám někdy stalo, že se k vám někdo choval hrubě, a vy jste nevěděli, jak s tím naložit? Styděli jste se vrátit nedovařené jídlo v restauraci nebo se zastat cizího člověka v […]